Snötäckta krokusar

Det är tisdag förmiddag.

Igår kväll fick vi härligt besök som stannade över natten.
Internet och TV fungerade inte så vi avslutade med en hockeyfilm.
Det avslutades med en frukost i morse och promenad i snön till bussen. 

"Jag har tygskor, det snöade inte igår"
Citat av inneboende, även kallad 5:3 och fd 5:3


Idag blir en "göra sånt som jag inte hunnit". Typ, sortera den stora högen med tidingar, kataloger och brev.
Ta itu med tvätten.
Njuta av att inte behöva läsa kurslitteratur.
Sucka lite över att behöva lösa sommarens jobbproblematik.

Njuta av att dricka kaffe och få en skön dag, med mycket gjort. Idag blir en tv-fri dag. Åtmindstone fram till kl. 15, då är det SATC. Just nu sitter jag och tittar på snön som bara vräker ner, och tänker på de stackars krokusarna som jag såg i helgen.

Vad gör du idag?

För övrigt kör jag sommarkul i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0