Utiskt över universitetshuset

Så.

Sommaren pågår för fullt och det är apvarmt ute. Svetten rinner så fort man göra något annat än att sitta still i skuggan och dricka kall god saft.

I går kväll, när det faktiskt var både svalt och skönt, så passade jag på att baka en sats bullar. Fatta vad jag längtar till den dagen då jag har både en degknådare, en bra bänka att baka på och en stor frys. Då kommer det bakas bullar som aldrig förr.  Får jag nöja mig med att baka en liten sats i taget och äta upp eller ge bort innan man kan baka nästa sats.

Annars så är jag på jobbet idag. För att lära mig hitta på dator, komma överens med Macmusen och för att lära känna kontoret och allt det jag kommer att arbeta med. Jag ska verkligen inte klaga på utsikten. Universitetshuset och Domkyrkan. Någon annan dag kanske jag visar en bild.

Vad gör ni så här mitt i sommaren?

För övrigt ska jag ge mig i kasst med telefonsvararen nu.


Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Åh jag fick ärva en av min mor!



Idag ska jag ut till stranden med en bunt vänner (om det slutar regnar ;).

2010-07-16 @ 07:42:49
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0