Artisttolkningar ala Per Demervall

Senaste tiden har jag levt i en bubbla av OS och social medier.
Jag har alltså brytt mig noll om melodifestivalen. Men lite har jag sett, det är svårt att undgå.
Jag tycker det är intressant att det ofta är mellanakterna som är de bästa. Hur kommer det sig?
Men i årets melodifestival finns det en sak jag lagt märke till och det är seriepresentationerna.

Jag gillar dom skarpt. Sånt här imponeras jag över.
Att illustratören dessutom  har tilllåtit att lägga ut dem webben blir jag ännu gladare av.
Spana in länkarna här så ser ni vad jag menar.

Artisterna i Malmö
Artisterna i Göteborg
Artisterna i Ö-vik
Artisterna i Sandviken

Alll creed till Illustratören Per Demervall


Så här har Per D. tolkat Salem al Fakir.  Bra, tycker jag!
Bilden hämtat från svt.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0