Ett vad-jag-ska-göra-idag-inlägg.

Hos Engströms är det morgonblogg idag. O. funderar på om han har hamnat i en tidsmaskin såhär på morgonen. Jag började fundera lite redan igår, när det regnade småspik.

Idag funderar jag på hur jag ska ta mig ner till skolan. Eller om jag ska vara hemma. Hade ju ställt in mig på en härlig cykeltur ner till Ekonumikum, heldag där eftersom jag är hundfri idag och sen hem och baka bullar. Hade jag haft smör och jäst hemma så hade jag nog bakat nu istället. För det ser inte roligt ut att cykla i detta väder.

Helt precis nu vänder jag på min dagsplanering. Jag blir hemma här på förmiddagen och tar heleftermiddag i skolan, trots att jag kanske inte behöver det då. Då kan jag passa på att titta på lite litteratur på biblioteket till den kommande uppsatsen, efter dagens föreläsning och grupparbete.

Nu har min blogg blivit en Vad-jag-ska-göra-idag-blogg... det är inte tanken.

Jag funderar fortfarande på CD-skivorna. Är det ok att inte längre ha kvar alla, utan bara välja ut de bästa?
Det tror jag på. Vad tror du?

Det bästa med att ha hund och att äta müsli på morgonen är att magen fungerar så bra. Om ni förstår den ekvationen, vill säga.

För övrigt
funderar jag på om man kan ha bromslyse på cykeln?


Kommentarer
Postat av: Anthony Santinelli

Jag vet inte hur andra tänker, men jag resonerar som dig. Jag orkar inte ha kvar alla och ska sälja av det jag har - helt eller delvis.



Tycker inte cd-skivorna i sig har något värde - speciellt inte i dagens Spotify-värld. :)

2010-04-22 @ 12:10:55
Postat av: Misswar

Tony: Fast, den stora skillnaden är väl att du har B E T Y D L I G T fler skivor än vad jag har...



Och



Är Spotify-världen beständig?

2010-04-22 @ 21:49:24
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0