Två gånger om

Jag brukar inte vara den som är sjuk.
Jag brukar åka på en förkyldning per termin.
Max.
Idag sitter jag med höstens andra förkyldning.'

Vad har hänt?

Jag är snorig, har lock för öronen, är allmänt seg i kroppen, hostar. Jag uppskattar inte att vara sjuk.
Varför?

Zappade förbi en film igår.
Där säger ena huvuddkaraktären att personer med väldigt olika immunsystem attraheras av varandra.
Där kan vi snacka personkemi.
Jag vet inte om det stämmer men det kan ju låta klokt, eftersom anledningen var för att barnen skulle få strakaste möjliga immunsystem.
Jag vet inte om det stämmer. Men jag tyckte det var en intressant tanke.
Jag ska fråga mina vänner som är bättre än mig på sånt, biologiskt.


För övrigt är det TV historia på olika sätt som gäller.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Ajaj, inte kul. Krya på dig! (Själv är jag inne på tredje veckan med halsont...)

2009-10-08 @ 16:46:35
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0