Torsdag.

För en vecka sedan, exakt, stod jag och bakade rulltårtor och chokladbollar vid den här tiden. Nu är det inte så idag. Idag är det helt annorlunda.
Idag är det en speedad hund.
Idag är det dusch.
Kartongbortplockning.
Mailkoll.
Städa, tvätt och disk som gällt.
Hela förmiddagen.
Nu är det plugg och lunch och hunppromenad som gäller innan föreläsningen kl.12


Mest irriterad är jag för tillfället på min linser som bara torkar i hop i ögonen och gör att jag inte ser ett dugg. Trots att det är första gången jag sitter vid datorn idag.
Trots att jag kladdar ner min ögon med linsvätska och "bra för torra ögon"-ögondroppar.

Vem kom på linser? Alltså, glasögon kan jag ju förstå? Men vem kom på att vi stoppar in glasbiten i ögat istället?
Heltokigt? Fast, jag har ju bara små mjuka cirklar, inga hårda linser här inte.

För övrigt så undrar jag, hur ser din morgonrutin ut? Skriv i kommentarerna?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Min morgonrutin, nur för tiden: klockan ringer, snoozar minst tre gånger, stiger upp, bäddar sängen, kokar tevatten, slår igång datorn, käkar flingor och dricker te, kollar mailen och alla andra livsviktiga (!?!) sidor och borstar tänderna. Sedan är jag, förhoppningsvis, vaken.

2009-11-23 @ 23:20:35
URL: http://ewaeliza.blogg.se/
Postat av: Misswar

Och hur lång tid tar det?



För tillfället är min s.k. morgonrutin nästan en och en halv timme lång. Alldeles för långt om föreläsningen börjar kl. 8.15.



2009-11-24 @ 13:59:27
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jag brukar inte stressa, så det tar nog en timme. Ungefär.

2009-11-24 @ 20:35:50
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0