En onsdagkväll

Onsdagar är de dagar jag gillar bäst.

Nej, så kan jag inte säga. För det stämmer inte. Men jag gillar onsdag. Då är det ingen träing. Ingenting.

Vi kan vara hemma. 

Därför tillbringades senare delen av eftermiddagen av att laga mat tillsammans. Idag blev det järpar med ett sting av oliv, serverat med stek lök och kokt potatis. Husmanskost, så när som på oliverna. Fast. Idag är ju oliver väldigt vanligt.

Husmankost är gott. Väldigt gott. Ja, om färsbiffar med stekt lök och potatis är husmankost vill säga.  Vad tycker ni är husmanskost?

Därefter bakades det bröd, men tyvärr inget av de tipsade, jag ska testa dem, men idag blev det portionsbröd. Gott  det med.

Därefter fixade vi bland bokhyllan. Sladdar skulle gömmas, och jag tror det blev mycket bättre.

Så. Det är därför jag gillar onsdagar. Ingen jäkt och ingen stress för H att hinna till träning.

Det är en annan slags vardagslyx.
Vad är ditt recept på vardaglys?

För övrigt
så har jag listat ut vem en av de tre är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Gratulerar fröken till rätt gissat. Kan det bero på att jag hjälpte dig lite på traven? :P Nästa helg baby!

2009-11-05 @ 21:26:36
URL: http://sofiarundqvist.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0