Jag lever

Jag lever.
Jag har inte slutat blogga.
Jag har bara inte prioriterat det.
Jag har mycket just nu.
Jag har svårt at prioritera.
Jag vill bara vara en vän. En vän som alltid finns, utan att behöva säga " Jag kan inte, jag ska ... "
Jag vill vara utan dåligt samvete.
Jag vill känna att jag hinner med.

Jag återkommer.
Under tiden jag är borta, rekomenderar jag att läsa bloggarna jag har länkat till här i högermarginalen.

För övrigt så börjar jag förstå Malcom-språket. När har biter mig i tårna betyder det antingen att han vill leka eller att han vill gå ut. Nu gäller det att lära sig skillnaden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad vänskap är för mig? En vän är för mig någon som finns där och underlättar vardagen när allt känns jobbigt, jag vill vara den vännen för dig. MEN vänskap behöver inte vara där varje dag, ibland kan de gå dagar eller kanske veckor utan att man ses, men ändå vet man att den andre finns där ifall man behöver vännen. SÅ hör av dig om du behöver hjälp med något, eller bli peppad. Jag finns här och vi ses när vi ses helt enkelt! Ta tag i det sakerna som måste prioriteras och gör det med ett leende på dina läppar! tänk... 1...2...3.. när du går upp på morgonen! Puss min vän!

2009-05-18 @ 14:04:40
URL: http://sofiarundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

En minisemester är bokad! Dock inte i juli, för då är jag inte hemma, om ni ville åka på semester för att träffa mig vill säga:)



Torsdag baby! Torsdag!

2009-05-18 @ 14:19:03
URL: http://sofiarundqvist.blogg.se/
Postat av: Misswar

Bra! Då säger vi augusti! Eller juni! Vi kommer! När du minst anar det!

2009-05-18 @ 15:00:49
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0