En oplanerad resa

Fredagen bjöd på en oplanderad resa. Eller. Den var planerad sena torsdagen, men ur en helhet så var den helt oplanerad. Jag hade verkligen inte tänkt mig någon Upp-resa den här helgen. Jag hade tänkte en effeltiv helg nerE. Men känslorna och stödet från vänner gjorde att jag tänkte om.

Men det fanns en premiss för att jag skulle åka. Att det blev en lugn och oplanerad helg. Inte som den förra då den var planerad nästan in i minsta minut.

I fredags var det middag med vänner, ett kort parti RISK och sen bowling som gällde. Jag vann första serien! att jag sen kom trea i den totala sammanräkningen rör mig inte i ryggen. Zom viza andra zom inte gillar att förlora, trotz att han zenare vinner totalt.

Lördagen var så där bra som jag bara älskar. Vi gjorde det vi ville. Vilket slutade med en vända på IKEA, där vi handlade upp ett presentkort. Sen blev det en sväng till vänner som jag hälsar på alldeles för sällan, vilket ledde till att jag fick höra om men mycket rolig hemlighet.

Som hemma hos många andra avslutades kvällen med Tacos och till sist Melodifestivalen. Där JJ gissade rätt på vinner, redan från första start, medan jag är mest nöjd med att jag hade min favorit i topp, även efter tittarrösterna.

Premissen för att jag skulle åka levdes upp. I allra högsta grad.

För övrigt så är jag VÄLIDGT irriterad på ett trådlöst nätverk. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0