börjar skrika varje gång det blir vår!

Nu ska det bli reda och ordning på de där rutienerna som fanns i mitt liv under januari och halva februari. Vad som hände i andra halvan feb och som smittade av sig i mars vet jag inte. Däremot vet jag att morgonrutiner är bra! Bra för mig.

Efter att jag tvingades upp till bussen igår, så insåg jag att idag är en bra dag att fortsätta med den goda vanan att gå upp tidigt. Idag har jag alltså både varit ner i tvättstugan och varit ut en sväng, det var ju inte ens kallt! Gissa om jag saknar mig väst som är i Uppsala. Idag är det nämligen typsikt västväder.

Vad har du för rutiner? Morgon som kvällsrutiner?


För övrigt så undrar jag om snittar är något som man ska baka idag.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej tyvärr tror jag att det är en ganska kortvarig lycka, men lite lycka är bättre än ingen alls :) Jag är en riktigt morgonmänniska, fast är nog inte lika duktig på morgonen som du verkar vara :)

2009-03-18 @ 07:19:46
URL: http://madeleinehademalm.blogg.se/
Postat av: Misswar

Du, Madde. Det är inte alla dagar jag är så här effektiv. Problemet är att jag helst är en kvällmänniska, men jag föredrar att vara en morgonmänniska. Det är därför jag försöker lära om mig. Att jag ska bli trött på kvällarna och pigg på morgnarna.Och för att jag alltså ska komma upp på morgon så måste jag aktivera mig. Tvätta är bra, för då kan man inte somna igen.

2009-03-18 @ 08:21:10
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0