Saft och vänner

Om det är värmen som är anledningen till den minskade motivationen vet jag inte. Men på bottennivå är den i alla fall.
Vi har haft en semesterhelg. Det började med att jag skulle hjälpa till på Modelljärnvägenshus, bara ut i fall om att. Sen tog jag en fika där med Z. i skuggan. Därefter åkte vi till M och P och hälsade på och tog årets första dopp. Pinsamt sent för en som brukar kunna bada i maj. Sen vidare till M och E med barn. Där grillade vi, badade.

Söndagen var underbar. Jag fick äntligen träffa min flicka, även känd som fd 5:3. Hemma på hennes paradis. VI fikade, skrattade, solade, badade, och skrapade upp låret på en sten. Mera fika och en omgång 500, som naturligtvis Z skulle vinna. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig så jag kan inte visa några bilder. Vi får se om flickan hinner uppdatera innan hon far utrikes.

Idag har jag äntligen gjort årets sats av fläderblomssaft. Jag hoppas jag hinner ut till föräldrarna och plocka  mer så jag kan göra lite till. Det är en favorit.

För övrigt så gillar hunden varken manikyr eller pedikyr. Någon som har ett bra tips på hur man smärtfritt klipper klorna på en hund som inte vill?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0