Då är sommaren här

Sommaren har redan visat sig. Med värme, sol och syrener. Så ljuvligt det doftar på morgonen när man går ut med hunden. Till sommaren var det tänkt att jag skulle bli färdig Informationsdesigner. Så är inte läget. Till sommaren var det tänkt att jag skulle bli Uppsalabo. Jag vill påstå att det blev jag redan efter påsk, men definitivt den 1 maj.

Jag kommer sakna Eskilstuna och studentlivet där. Här väntar nu samboliv som hundägare.
I sommar ska jag:
- skriva klart mitt examensarbete
- söka jobb.
- skriva det sista på försäkringspapprena.
- söka jobb.
- gå på bröllop.
- leva livet.

För övrigt är rabarberkräm bland det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Anthony Santinelli

Rabarberkräm är extremt gott! :)

Postat av: Karlsson

o umgås med mig...=)

2009-06-02 @ 16:14:51
Postat av: Misswar

KLart jg ska, kARLSSON! d INGÅR I DEN DÄR "leva livet" PUNKTEN!



kRAM kram!

2009-06-02 @ 18:02:19
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Annika W

Rabarberpaj med vaniljvisp är inte så dumt heller!!

2009-06-05 @ 23:36:25
URL: http://annikaskreativasida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0