Kataloger

När jag var liten beställde vi alltid kläder. Nästa alla kläder vi köpte, köpte vi genom att beställa. Mamma måste ha tyckt att fraktkosnaden var betydligt mindre än besväret att köra bil till U. och sedan handla där med tre barn.

Nu var det massor med år sedan jag skickade efter kläder. Jag har alltså inte köpt på nätet eller ur någon katalog sen, jag var 13 eller 14 år gammal. Men här om dagen köpte jag kläder igen. Från Wearit.se och idag har det kommit en leverans. Det ska bli mycket spännande att se hur de passar.

Förövrigt så jag har totalt läst 150 hp i mitt liv, än så länge.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tvärtom här, vi beställde aldrig från kataloger när jag var liten. Nu, däremot, beställs det så fort kassan tillåter. Fick nya Ellos här om dagen... :)

2009-01-09 @ 16:24:08
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0