I skolan

Vissa dagar är man i skolan lite mer än andra dagar.

I morse var jag irriterad på min egen självbehärksning, över att jag inte gick upp i tid, utan fick stressa iväg till skolan.
Under lunchen idag blev jag irriterad på människor som alltid ska se det negativa. Aldrig säga någonting positivt.
På eftermiddagen blev det grupparbete av min lilla grupp på två personer.
När jag väl är hemma är jag mest trött.
Men nu ska jag lära mig lite mer om APA-systemet.

Varför ska människor alltid tala illa om varandra. Alltid se det negativa andra personer gör? Hur gör de för att alltid hitta det negativa i saker och ting? I stället för att vara positiv? Jag försöker förstå dem. Men det är svårt. Med detta vill jag inte säga att jag alltid är positiv, eller att jag inte ser det negativa. Men jag försöker se det positiva, och jag hoppas att det märks.

För övrigt var det längesen jag skämdes över någon. Idag gjorde jag det. Jag tyckte h*n var pinsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0