Fritiof

Idag är ingen vanlig dag.

Idag är idag. Imorgon är en annan dag. Idag vaknade jag hemma i hos mig. Idag vaknade fd. 5:3 under mitt köksbord. Idag är dagen då jag ska gå på linskontroll. Idag ska jag hälsa på en människa som har ormar som husdjur. Idag är dagen då jag var på biblioteket tre gånger före kl. 09.10. Idag är dagen då jag är sugen på semlor. Idag är dagen kaffet
tog slut. Idag är dagen jag har massor att läsa. Idag fyller två av mina vänner år. Idag har jag namnsdag.

För övrigt  känner jag igen mina vänners skratt på ganska långt håll.

Kommentarer
Postat av: M

Grattis på namnsdagen!

2009-02-18 @ 15:49:16
Postat av: Anonym

Jag tänkte också säga grattis på namnsdagen :)

2009-02-18 @ 16:48:47
Postat av: Anonym

Hmmm nu undrar jag vem det är som OCKSÅ ville säga grattis.



Men oavsett vem det är så Tackar och bockar jag för gratulationerna

2009-02-18 @ 17:17:37
Postat av: Anthony Santinelli

Pinsamt att jag inte har ordning på namnsdagar, när jag såg dig i dag. Grattis! :)

2009-02-18 @ 20:28:16
URL: http://tonysantinelli.com
Postat av: Catharina

grattis grattis! :)



ambitiöst att vara på biblioteket tre gånger på morgonen! jag har nog varit där tre gånger sen jag började på högskolan.

2009-02-18 @ 23:16:58
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Ewa

Oopsan! Grattis i efterskott! (Bättre sent osv osv...!) :)

2009-02-20 @ 21:53:45
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0