En hemmakväll.

En hemmakväll. En fredagkväll hemma. Snacka om att jag behövde det. Jag är faktiskt ganska effektiv när jag är hemma en fredagkväll. Sådär skönt effektiv. Jag gör det jag vill, oavsett om det är att ligga på sängen och titta på tv eller om det är att rensa hela skrivbordet. Jag gör saker utan att bry mig om hur lång tid det tar. Utan att känna mig stressad.

Jag har under kvällen spanat runt lite på tidningen DAGENS webbplats. Jag behöver lära känna den. Då hittade jag den här sidan. Den är lite smårolig. Jag vill inte säga att jag håller med eller inte håller med i allt som står, eller det som det skämtas om. Men jag drar på smilbanden, och det gör fredagkvällen ännu bättre. (Alla länkar är olika men går till delar av den första)


För övrigt så är rulltårta väldigt gott. Helst med Hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0