Återigen måndag!

Det är återigen måndag, bloggmåndag.

Jag tittade på statistiken för min blogg. Jag har flest toppar på måndagar. Måndagar är både bra och dåliga dagar. Idag är trots den jobbiga morgon jag hade en väldigt bra dag.  Ibland är det bara skrattretande roligt. När man talar om trollen så står de i farstun. (Oj vilket roligt ord, stavas det så?)


Jag gillar mina vänner! Ni ska veta att ni betyder mycket för mig! J, M, M, S, F, C, B, H, J, H, I och många till! Ni ska veta att ni är ovärdeliga!

För övrigt är det intressant att ibland bara lyssna på en diskussion, utan att lägga sig i.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Jag har också topp på måndagar. Det måste vara folks bloggläsardagar!

2009-02-23 @ 18:56:08
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Misswar

Ja, eller så är det då man bloggar. Bloggar om helgens bravader. Så är det ofta för mig. Kommer tillbaka till E. och vill inte plugga, så man (läs: jag) bloggar.



2009-02-23 @ 19:10:06
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0