Om jag hade

Om jag hade bilder från söndagens "göra julgodis och bara vara vänner samt se på lucia"-dag, skulle jag visa er det.

Om jag hade bilder från idag, när jag och macce gör snöänglar, hoppar i snödrivor, sopar av bilar, pluggar massor i ett svetsluktande ekonomikum, sopar bort ännu mera snö från bilen, och macce hoppar i mera snödrivor, gör konstiga spår i snön, jagar pulkor, klättrar upp för årstabacken, springer i djupsnö, tittar på plogtraktor, berömer duktiga ta-bortsnöjobbare, hjälper tanter med käpp över plogvallar, och åker kana på loftgången, jag då skulle jag visa er de med.

Ja, då skulle jag göra det.

Om jag hadet det vill säga. Nu har jag inte det.

För övrigt är jag glad att två av mina vänner fått jobb denna vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0