Men jag har ju glömt!

Jag har ju glömt att berätta!

I fredagmorse när jag var ute med hunden, gick jag min vanliga runda, ner mot dagiset och ut i årstaparken.
Men redan i början av promenaden tycker jag att det är något konstigt. Dagiset lyser annorlunda, det är så att jag blir bländad av en lampa.

Det där är konstigt tänker jag, eftersom jag brukar tycka att det där dagiset alltid är så nedsläkt.
När jag kommit lite närmre så ser jag hur det är fullt med folk inne på dagisgården. Jag börjar precis fundera vad de gör där när jag hör hur det börjar.

Goder afton, goder afton båder herre och fru

Sen fortsatte dagisbarnen med den ena härliga julsången efter den andra. Det var så mysigt att stå och lyssna så jag gick fram och tillbaka förbi dagiset flera gånger med dogge. Trots att jag inte såg någon av de fina medverkarna i luciatåget, så hörde jag dem. Mycket och väl.

För övrigt har jag en sambo som står i köket och lagar mat till mig! Glädje!

Kommentarer
Postat av: Frida Bergh

Hej Frida!



Long time no see! Hur är läget?



En liten fråga bara, har du kvar affärsplanen som vi gjorde i gymnasiet?

Skulle verkligen behöva få tag i den.



MVH Frida Bergh

2009-12-13 @ 12:42:49
URL: http://fridabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0