Jag vann, jag vann!

Jag vann, jag vann!
Eller nästan i alla fall.

Åh. Jag sitter i soffan efter en aldeles härlig dag och kväll. Låt mig berätta.

Jag vaknade. En timme senare än planerat, men dagar löste sig i alla fall.
Jag och Macce tog en härlig promenad för att sen komma in i värmen där brunchen var uppdukat.
Sen bar det av ut i julruchen som inte var någon ruch. Vi skulle nämligne handla i butiker som inte är typiska "julaffärer", ja då är coop borträknat, men när vi var där, var det inte så farligt med folk.

Hem.

Sen kommer min namne och vi får en härlig eftermiddag tillsammans, och jag blir några centimeter kortare (TACK!).
Sen blir det en redig parmiddag. Mycket skratt. Kvällen har avslutats på bowlaget där jag inte alls vann den totala tävlingen, men hela första och andra halvan serien låg jag mycket jämnt med min älskade H. Han som annars brukar slå mig med hästlängder.
Det ser jag som en seger.

För övrigt är det härligt med snön. Vad är det bästa du vet med snön. Jag gillar snöänglar



Kommentarer
Postat av: Anthony Santinelli

Det bästa med snön är nog att den faller och gör allting så vackert.

2009-12-26 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0