Att ligga på golvet

När jag bodde i Vakteln så att vi ofta på golvet. Golvet är en undrskattad sittplats kom vi fram till då.
Oftast satt vi på golvet i korridoren.

Nu ligger jag på golvet. Det är inte optimalt för axlarna men det är härligt.
När man som jag, pluggar mycket hemma, så gäller det att varierar sittplats för att inte bli helt nojig.
Idag tänkte jag börja dagen på golven.

Jag hann inte mer än att starta igång datorn innan jag hade sällskap.
Macce tyckte att han var mysigare än datorn, så han klämde sig in lite fint mellan mig och datorn.

När jag reste mig för att hämta kameran, så reste han sig och hämtade sin tuggpinne.
Så här ligger han nu:


Uppdatering: När jag lade mig ner för att börja skriva flyttade Macce sig, nu ligger han så nära fläktublåset på datorn som möjligt. Vilket fortfarande är nära matte, men även väldigt varmt.

För övrigt
är det läskigt hur mycket pengar som man kan göra av med utan att man tycker att man har köpt något

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida, Golvet är det bästa! Det bara är så!



Ja, inte är jag frisk i alla fall. Hatar att vara sjuk. men det värsta är denna huvudvärk som jag har. på ena sidan, precis snett över ögat. typ över glasögonbågen.



Nu ska jag på bio. längtar till den 18/12. Tack så mkt för sjalen :) Puss

2009-12-06 @ 17:04:34
URL: http://sofiarundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0