Fika till plugget

Jag hade planerat vad jag skulle ta med mig till skolan i morse. Men glömde hälften. Jag klarar mig ändå tänkte jag och satte mig ner och pluggade. Men sen blev jag sugen. Man måste ha tillgång till något att äta när man pluggar, det bara är så. Eller hur?

Så, efter lunch var det bara att traska i väg till ICA, det blev apelsiner och nötter. Så nu sitter jag här, med både nötter (torrrostade) apelsiner och choklad (86%). Inte alls lika sugen längre. Bara för att nu finns det tillgängligt, och jag får äta om jag vill.

Konstigt. Eller hur?

För övrigt så är det THG som gäller ikväll!

Kommentarer
Postat av: Catharina

THG? Nu blir jag nyfiken och undrar vad du pratar om :)

2009-04-02 @ 16:21:11
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Misswar

Jag pratar om TonårsHemGruppen som jag är ledare för!

2009-04-02 @ 21:33:01
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0