April!

Nu har jag äntligen hittat en tyst och lugn studieplats, med internettillgång. Jag ville inte sitta i biblioteket, men nu sitter jag i lyxrummet på biblioteket. Här sitter man nära, tyst och bra och med internettillgång! Först hade jag tänkt sitta i nya studentkårshuset. Där är det ljust, fräscht och soligt. Men min dator orkade inte ta emot nätverket så jag fick snällt flytta på mig.

Idag är det den första april och jag har under förmiddagen roat mig med att läsa tidningarnas aprilskämt. Både DN och UNTs påhittade artiklar tog jag på en gång. När jag sedan gick in på svd så hade de en hel artikel om svenska tidningars aprilskämt.

Har du någon bra april-story att dela med dig av? Skriv i kommentarerna!

För övrigt så var denna morgon inte den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0