Någon har haft roligt

Någon har haft roligt i lördagsnatt. Jättekul. Egentligen tycker jag att det är kul, men samtidigt inte.

Någon/några har har tagit alla ventlier på alla cyklar som stod parkerade utanför Vakteln.  Även min! Så igår kväll när jag skulle till tjejerna så var cykelnhjulen platta och jag fick snällt gå. På väg hem fick jag låna en cykel att cykla hem på. Cyklen har fått sova inomhus inatt.

Någon har slagit sönder en gitarr. Den ligger på taket nedanför mig.

Förövrigt så är det redovisning idag. Skrapt läge!

Kommentarer
Postat av: Tomas

kan man säga att luften gick ur dig hi hi

kram

2008-10-20 @ 08:35:15
Postat av: Misswar

Haha, jo det kan man ju lätt säga att den gjorde... ur alla cyklar...

2008-10-20 @ 20:26:56
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Palli

Mmm.. miffon! ena dagen var det punka på bakdäcket.. nu på båda.. o har inte tid att fixa det så jag får gå eller ta buss till praktiken.. suck

2008-10-22 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0