Mail från Mamma

Jag har fått mail från Mamma!

Mammas mail innehåller bilder på vårt nya hus. Nu kan kan man ana hur panelen kommer att se ut! Det är lite rörigt runt om kring huset, med byggställningar, stuprör och lekstuga. Men huset är fint!

Jag längtar till jag får hjälpa familjen att flytta in! 


Visst är det vackert med alla höstlöv? Jag tycker det luktar så gott! Jag kan blunda och känna lukten och önska att jag var på en skogspromenad hemma i backen!  Jag gillar hösten! Solen lyser idag!

Förövrigt är jag nu på uppåtkurvan!

Kommentarer
Postat av: Kusin Karin

Åh vad fint huset ser ut!! Det kommer ju bli alldeles alldeles perfekt!! Kram!

2008-10-17 @ 22:24:19
URL: http://kejkej.blogg.se/
Postat av: mari

vad underbart att se. vad fint det blir. o jag håller med om allt du skriver om hösten. KRAMAR

2008-10-19 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0