Billigare i butik än på nätet

Idag har jag gått en sväng på stan. Det är lördag förmiddag och det var ganska lungt. Kanske beror det på att det är löning först nästa vecka. Men som jag brukar så shoppar jag hellre denna veckan än nästa vecka, av den enkla anledningen att det inte är så mycket folk på stan.

Om jag tittar över mitt shoppande av kläder märker man att jag begränsar mina klädinköp till ett  fåtal affärer. Affärer där jag vet att jag hittar kläder. Kläder jag trivs med och bra bemötande. Jag har idag handlat på Wearit. Trogna bloggläsare vet att det inte är en ovanlighet för mig. Idag blev det en tröja som jag länge gått och tittat på. En tröja av den sorten att man inte köper den i impulsköp, inte heller en tröja som man köper för att det är ett vanligt basplagg. När jag kom in i butiken idag för att äntligen köpa den tröja som jag länge gått och funderat på, fanns det bara en storlek kvar. Min storlek! Hade jag köpt den på nätet hade den blivit dyrare. För i butiken kostade den bara 150kr. Det är den klart värd!

Förövrigt
ringde en vän igår och gjorde mig glad!

Kommentarer
Postat av: Oscar Engström

Hoppas att tröjan sitter fint på dig. Det var en mycket fin tröja, jag klickade in mig på länken. Det är alltid kul när man hittar något man gillar till ett lägre pris!

2008-10-20 @ 07:45:47
URL: http://www.engstream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0