Peter Englund

Peter Englund är författare, historiker och medlem i svenska Akademin. Är inte bara det häftigt! När jag läst hans blogg i veckan där han berättar om han varit med om oväder och snöstorm och varit utan el. Då tänkte jag att han bor nog i Uppland. Jag spanar vidare och inser att han bor i Rasbo. Lilla Rasbo utanför Uppsala, ni vet där 86:an går in och det gör att hemresan blir mycket längre.

Häftigt tycker jag. Jag som inte brukar bli så imponerad av kändisar.


Förövrigt så är det nu dags att strya upp min ex-jobbs ideer.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Sv: Det har vi inte riktigt kommit överens om ännu! KESO är Össeby församlings ungdomsgrupp. Vi skulle skapa en mailinglista och behövde snabbt ett kort och enkelt namn. Det blev Keso. Sen har det hängt kvar. Vi funderar på om det ska stå för Kycklingar É Söta Också.

2008-11-28 @ 13:55:25
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: johan

Varför blir jag alltid ett särskrivningsmonster när jag läser sånt här? :D

2008-11-29 @ 12:52:21
Postat av: Anonym

Har Rasbo en akter?

2008-11-29 @ 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0