Invigd

Nu är rum för liv invigd! En lång helg har det varit med många spännande intryck! Många vänner, tyvärr hann man inte prata med alla! Under kvällen gjorde jag ett ryck i glasscafét, som gick alldels för bra, vi hann inte ens märka att vi redan hade gjort 300 glassar...

Kvällen fortsatte med underbart praiseparty.


Idag måndag har jag varit på utbildning i ett material för tjej och killgrupper. Där blir jag varse hur liten världen är när jag känner en av de andra deltagarna vid namn och två andra har jag gemensamma bekanta med.

Förövrigt
är sortera tvätt tråkigt. Hel tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Fia.

Tvätta är tråkigt..men att skratta med mig är kul.

2008-11-11 @ 00:35:45
Postat av: Misswar

Du har så rätt så. Att skratta med dig ÄR roligt!

2008-11-11 @ 19:48:22
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0