Tillbaka

Då var jag tillbaka i E. efter lång ledigt. Och ledigt har jag tagit det. Jag har inte haft en enda tanke på studier eller E. Bara varit hemma och njutit av att umgås med familj och vänner. I morse landade jag och min packning på tågstationen. För att slippa trängas med folkmassorna i trappan tog jag hissen och efter att jag tryckt på knappen möts jag av frasen " hissen går nu uppåt" och strax efter " hissen har nu stannat på plan ett", markplan.

Väl hemma är det frukost med en granne och lunchfika med en annan. Vardagen i E. är strax här igen

Förövrigt har jag inte sett årets dramamusikal, trots att jag var på lägret ca 12 timmar per dag, och trots att jag faktiskt stod på scen en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0