Nonstop

Idag har jag jag umgåtts med mina grannar som jag inte träffat sen före jul. Min bloggande granne sa att nu var det åter liv i korridoren, han menar livat. Det kan jag förstå. Det låter ganska mycket när man skjuter non stop. Ni vet, godiset. Non stop har olika färger och smak. Den gula är citron. Den orange apelsin. Den röda är hallon. Den gröna är päron. Den svarta är mörk choklad och den bruna och godaste är vanlig chokladsmak. Det har vi undersökt i vårt smaktest. Dessutom kan man skjuta non stop med sked på två olika sätt. De ger lite olika resultat men båda är roliga. På olika sätt. Det beror på vilken fart man vill ha, och precison (stavas det så?). Granne 5:1 var inte lika förtjust i vår roliga lek som jag och 5:3. Kan beror på att vi var i 5:1s lägenhet.




Förövrig så vill jag bara säga 1 2 3 4 5 6 är en liten straight på orginal yatzy. I alla fall var det det idag för mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman!
Tack för allt under lägerdagarna... Även fast det är påfrestande så är det roligt och underbart att få planera och vara med dig... Tack för senast också, synd att vi var tvugna att åka. T låg magsjuk hela natten så det var tur att vi drog. Hur blev det med pengarna? Hur mycket ska du ha? Tack så mycket för glaset, jag har packat ner dem - får se när jag får användning för dem :) Ha det så underbart tills vi hörs. Massa kramar

2008-01-08 @ 23:09:15
Postat av: misswar

En rättning måste ske. Den gröna smakar äpple, inte päron. Äpple.

2008-01-09 @ 18:17:38
Postat av: Becka

Haha, jasså!!! Nu börjar jag förstå vem 123456 var i min blogg-kommentar! Lite seg, men nu har jag klurat ut det :P Haha!

2008-01-09 @ 19:58:13
URL: http://becka85.blogg.se
Postat av: misswar

Smart becka, smart

2008-01-10 @ 12:27:36
Postat av: Anthony Santinelli

Är inte du 5:4? Eller tänker jag fel nu?

2008-01-10 @ 21:54:36
Postat av: Miswar

nej du tänker rätt. helt rätt. Jag skrev fel. Det är jag väldigt bra på. Jag går Textdesgin. Märks det? Nej.

2008-01-11 @ 14:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0