Kalasdag

Idag är det kalasdag!

Jag var upp tidigt för att tillsammans med lärarna, för iordning frukost och en rosa jordgubbs- och marängtårta till granne 5:3 som fyller 20år idag! Stort GRATTIS!  Det är inte varje morgon jag gör marrängtårta kl 08.04.


image138

image139
Frukostbuffé och paketöppnnig

Annars så ska idag och imorgon bestå av förberedelse. Förbereda min resa till jönköping nästa vecka. Jag ska förbereda mig för det dunderjobb jag kommer att få göra på lördag inför SKMK, och så ska jag fundera ut vad jag vill ha på mig på festen på lördag.

Förbereda mig. För att diska. Idag går det nog fort. Bara jag börjar.

Förövrig så har jag en kran som flyttar kontainrar fram och tillbaka utanför mitt fönster. Igen.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: hihi, vi har fått massor av snö här i Gävle idag:D


åhh va fint med frukost och tårta!! :)

2008-01-30 @ 16:42:37
URL: http://vervenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0