Först så går det ner och sen så går det upp

Mac vs PC. Idag vann PC.

Det var längesen jag var här. Men ni har tittat in med jämna mellanrum. Förlåt för min frånvaro. Men internet i min lägenhet är på semester, återkommer troligtvis på måndag. Anledning: Jag har inte betalt femesterkassan. Ja, det ska stå femesterkassan och inte semesterkassan. Istället har jag lånat 5:1s dator och internet. TACK! Du är en klippa!

Idag hoppas jag att min granne kommer hem från Thailand. Har saknat henne! 

Idag tvingade jag ut Mac i strejk. Idag är PC min kompis.

Jag tappade precis bort vad jag skulle skriva. Hade en kalasbra idé. Men nu är den borta. Putsväck.

Min blogg behöver en ansiktslyftning. Någon som har en bra idé? Något som kan spegla mig?

Mitt humör var inte så bra för ett par timmar sen. Jag var jättearg på Mac och powerpoint. Nu är jag glad igen. Jag använder PC och powerpoint fungerar. Detta dödens vapen. Mac är bra egentligen. Men inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0