Efterlyses

Solen skiner och himlen är blå. Högt i tak har jag i min lägenhet och jag är kort. Det gör att jag inte ser allt damm på hyllor högt upp. Men det bryr jag mig inte om. Inte idag. Idag skiner solen och jag är på bra humör. Jag hann med bussen i morse och är nu åter i E. för att igen denna vecka åka mot V. och U. Någon som hade mindre tur var Z. Hans vita villa ville inte längre. Den stannade i Uppl. Väsby.

Hemgjorda semlor efterlyses. De fick jag igår kväll. Smakade som det skulle! Tack M! Idag ska jag göra pannkakor. Eller, ikväll ska jag göra pannkakor. Jag är i skolan. Min dator är hos elektriker A.

Förövrigt anser jag att gunga borde vi göra oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0