I brist på skinka

Vänner samlades inne hos mig. FD 5:3 var en av dem. Hon var hungrig och tog för sig av knäckebröd. I bristen på julskinka på vakteln blev det falukorv och Apotektes senap som fick agera pålägg. Mycket gott! Fast vad jag tycker om hennes sätt att ta falukorv vet jag inte. Personligen föredrar jag att använda kniven.


Idag påbörjades december och en ny kurs. Traditionsenligt var jag uppe (ja, uppe är en defination fråga) och såg första avsnittet av julkalendern. Sånt bara måste man göra om man kan. Ni kan även följa Lottens julkalender, jag har nästan alltid fel för den är lite klurig.

Förövrigt håller jag på att läser på om SKB.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar jag.

2008-12-01 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0