Som regnet dessa dagar...

Uppdateringarna har precis inte haglat ner.

Idag har jag suttit ute och njutit av solen inne och trånat efter solen. Instäng i skolans ena macsal och arbetat med skoluppgifter. Kul? Både ja och nej. Fast det varit stiltje på idesidan.

För att muntra upp mig så här på kvällen och skjuta upp disken en liten stund till så har jag titta igenom mina bilder på mobilen. Tänkte dela mig av några.


I påskas gick jag påskkärring med min granne, för min granne.


Veckan efter påsk var jag till Trysil.  Fina backar som jag
och min skidkompis fick ha nästan för oss själva en dag.


i förådet stängde in min granne. Eller försökte gjorde jag i alla fall.
Vårblommor står jag fast vid, det är lyx.


Några Många resor till U och hembygden har det blivt.
'En av dem bestod av shopping med lilla syster.
Och mys med andra syster. Lördagsfix hade jag hemma i lägenheten.
Det blev limpor och bullar. Kanelbullar.

Förövrigt vann jag inte i Skipbo idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0