Virrigare än virrigast!

Jag är ju klart virrigare än virrigast. Nu har jag bloggat om tidningsbudet TVÅ gånger? Varför berättar jag samma story två gånger? Måster ha sovit första gången jag gjorde det, eftersom jag inte h´kommer ihåg det. INTE BRA!

Söndag. Slödag. Idag har jag tagit det lugnt men ändå hunnit göra en del. DIskat. Har tvättat. Lagat mat.  Diskat. Varit på Gudtjänst och sovit länge. Dessutom pratat lite i telefon. Ja, idag har det än så länge bara blivit lite i telefonen, speciellt om man jämför med närmaste två veckor då jag har pratat hur mycket som helst i telefon. Både trevligt dyrt och tidskrävande. Fast allt som oftast har jag försökt att göra lite annat samtigt som jag pratat i telefon. Diska och städa skrivbord och raka benen går utmärkat att göra samtidigt.

Det finns olika sortes människor. En del sitter still och gör ingenting annat än pratar när de pratar. En del springer runt och gör lite allt möjligt.

Vad gör du?

Kommentarer
Postat av: kocken

Hejsan, hmm, jag e nog en sån som snällt sitter på min plats och pratar, oftast med penna som kluddar artistiska mönster på ett papper.
Ha det bäst... ses i morn...

2007-10-07 @ 20:34:37
Postat av: Oscar

Som man kan jag bara göra en sak i sänder... pratar jag i telefon så pratar jag alltså i telefon.

2007-10-09 @ 12:36:56
URL: http://www.engstream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0