Teknik!

Teknik är fantastiskt bra, underbart, smidigt och effektivt, roligt, smart användbart och funktionellt. Så länge det fungerar. Bland det värsta jag vet är teknik som INTE fungera, som det ska eller som jag vill. Igår satt jag en timme och försökte få ut ett dokument i skolans "braiga" färgskrivare. Tacka vet jag Mammas. Den är bra. I alla fall den vi hade. Jag tror att den mamma använder sig av nu är bra den också.

Maken Engström skriver idag om RSS. Jag har länge funderat på om jag ska använda mig av den funktionella funktionen. Jag tror att det skulle spara mig mycket tid. Men som Engström också (nästan) skriver, då får man inte se det personliga i varje blogg.

Det finns en annan funktion i bloggar som är betydligt mer personlig, Kommentarer. Där bloggläsare och bloggskrivare får möjlighet att kommentera inlägget direkt. Mycket fiffigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är helt rätt! Här skiver man komentarer!

2007-10-04 @ 16:53:11
URL: http://misswar.blogg.se
Postat av: Veronica

svar: hehe ja, det är det sörrö:) Bara till att kila och köpa några bullar på momangen! :P

2007-10-04 @ 17:03:52
URL: http://vervenhag.blogg.se
Postat av: Marcus Tönnäng

Håller helt med om att det är svårt att få andra att kommentera inlägg i sin blog.
Din sida stödjer redan RSS (den orange fyrkanten nere till höger). Jag läser alltid din sida genom GoogleReader vilket är kanon bra!

2007-10-04 @ 22:32:12
URL: http://www.tonnang.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0