Lagar och sånt

Vem äger rättigheterna till allt det som jag publicerar på min blogg? Det vet jag faktiskt inte.  Imorgon blir nog en bra dag att ta reda på det. Jag är inte med i facebook och lika glad är jag för det. Eller, jag finns säkert med på ett eller annat sätt. Någon kanske har skrivit om mig, eller publicerat en bild på mig utan tilllåtelse av mig. Men jag finns inte där som en användare. Och det är jag stolt över! Jag har en gång i mitt liv gått in på startsidan för att se vad det är men jag förstod inte då så jag tänker inte ge det en ny chans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren :)
ja, jag vet att man kan kolla statistiken, men jag ville veta hur många som egentligen läser. annars så var det bara en kul grej, att få kommentarer.

2007-10-26 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0