Kursavslut

I veckan är det kursavlutning för många kurser på Mälardalenshögskola. Så även för de två jag läser. Eller jag kommer inte att avsluta två kurser, eftersom jag skjutit upp en hemtenta till januari, men det får jag stå för då. Så jag kommer avsluta en kurs, men i den finns det risk att jag kommer att få göra en hel del kompleteringar men det är inget som jag vet om nu så det tar vi när det kommer....

Jag tycker att det är riktigt dåligt att skolans papperskärare är så fruktansvärt dålig. Riktigt uselt att den skär snett tycker jag. Det tror jag är en liten kostnad ett se till att det finns en bra fungerande sådan på en instution där det ändå "klipp och klistras" så mycket som det nu görs där. Den fungerar det gör den ju, så helt ska jag inte gnälla, men fungerar väl? Knappast! Tror det skulle bli rakare om jag klippte med en sax....

Nu ska jag mysa med en kopp choklad och sen krypa ner i sängen.



Vinden har vänt. Du, ljuma vind, blåser nu i livets rikting.

Kommentarer
Postat av: Oscar Engström

Ja du... Rent tekniskt sett så har jag tre datorer, varav en bärbar. Två externa skärmar och en integrerad i den bärbara. Den äldre av de stationära datorerna är intryckt i en garderob, så den gör ingen nytta numera. Har gjort nytta som servern en gång i tiden, och innan dess så var den min primära dator. Nåväl... =)

2007-10-25 @ 06:35:15
URL: http://www.engstream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0