Höst!

Nu är det verkligen höst! Det märks på flera olika sätt. Mössa och vantar börjas synas, inte bara i butikerna utan även på oss människor. Ingen tycker att det är konstigt att man alltid har sjal eller halsduk på sig hela dagen och inte bara tillsammans med jacka. Skönt för en sjalälskande tjej som jag. Tråkigt bara att det flesta försvann i sommras. Men då får jag börja leta nya istället! Frosen är här och det med råge, det blir mörkt på kvällen och att tända ljus och mysa känns på riktigt nu.

Visst är träden utanför mitt fönster vackra nu? Trädfotografierna tog jag när jag hängde ut genom fönstret och samtigt pratade i telefon, de andra tog jag strax innan. Klicka, titta och njut!


Vackra träd va?
På första bilden ser men en del av stadshuset i
Eskilstuna om man var intreserad av att veta....

Syster C har ett kort där hon ser ut ungefär så här.
Annars är vi inte så lika


Jag hittade den fina funktionen på kameran som jag fått
(TACK T!)
som gör att man kan knäppa två bilder samtidigt, så här blev en av bilderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0