Hos Mamma och Pappa!

Nu befinner jag mig hemma hos mamma och pappa. Jag åkte i går eftermiddag och anlände på kvällsidan. Döm om min förvåning när jag mötte mamma och syster C utanför ICA och jag klev ur Cs kompis JM EPA-traktor. Japp igår åkte jag EPA, det har jag inte gjort på flera år och denna levde upp till alla minnen. Ljudet, känslan, stämningen och lukten.

Helgen kommer att bestå av att hjälpa familjen flytta från ett hus till ett annat hus. Det andra huset är en gammal bondkåk. Riktiga plankor och drag i fönstren men jag hoppas att familjen kommer trivas där!

Men först ska jag och pappa på äventyr till Thuns  i faringe, det är första gången jag OCH pappa åker tid tillsammans. De andra gångerna vi har åkt dit har han släppt av mig så att jag fått shoppa själv medan han har varit på något för honom intressant möte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag

2007-10-19 @ 09:35:00
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Mari

vad gör du o din pappa på thun's en fredag? shoppar???? jag är mäkta förvånad!! hihihihihi...ungefär lika chockande som att jag o min far skulle åka dit:) ses vi nåt i helgen mån tro?

2007-10-19 @ 22:05:35
Postat av: Sofie

Ja, det var något speciellt med att åka Epa. Jag minns det som om det var igår...(haha)

2007-10-21 @ 17:56:26
URL: http://www.tuinternos.blogspot.com
Postat av: Frida

Japp Mari, vi shoppade, eller pappa gjorde det kan man väl säga... gissa om han behövde det? Han hade ju lixom inte så mycket kläder kvar.. Kul var det oxå!

2007-10-22 @ 12:32:03
URL: http://misswar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0