Ett rött badrum!

Idag har jag klipp och klistrat på ett för mig lite ovanligt sätt. Idag var det inte fotoalbum eller grattis-kort det gällde utan "tapet" till kakelplattorna.

Jag har länge funderat på vad hur man kan göra badrummet roligare, och med nytt duschdraperi, en snygg badrummatta och så denna fantastiska klistertapet på de färgade kakelplattorna gjorde susen!

Det tog ett tag innan jag fick in den effektiva snitsen i hur jag skulle skära ut lagom stora bitar och få fast dem med minst antal luftbubblor så måste jag säga att jag är nöjd med resultatet! Eftersom tapeten, eller vad jag nu ska kalla den, blev över efter att jag var färdig med det mest primär så fick  fler kakelplattor i badrummet klä sig i den röda fina färgen.

Före:

 image110


Efter:

image111

Kommentarer
Postat av: Anonym

flashigt badrum!:) du har ny kamera alltså, måste ju vara en höjdare för dig:) nu är det dax att hålla sig i skinnet igen då när du är i närheten...hadet bra kompis!

2007-10-28 @ 17:47:24
Postat av: Frida

men hallå? vem är du?

2007-10-28 @ 19:08:38
URL: http://misswar.blogg.se
Postat av: Karin

Vilket fint badrum du har! Tror att jag hade samma badrumsskåp när jag bodde i korridor och jag skar mig själv ett antal gånger på de där dumma vassa kanterna... Hoppas du haft en bra helg!
Kram

2007-10-28 @ 21:17:06
URL: http://kejkej.blogg.se
Postat av: Anthony

Snyggt!

2007-10-29 @ 08:17:35
Postat av: Annika W

Men duuuu, så snyyyggt!

2007-10-29 @ 23:37:09
URL: http://annikaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Janet

Hej
Mycket snyggare efteråt!

2007-11-01 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0