Det känns

Idag var det dans! Vi hade dammat av en gammalgoding. En av våra favoriter. Shackels. Eller hur det nu stavas. Jag tror att den stavas så. Rätta mig om jag har fel. Jag övade lite hemma tidigare i veckan. Det gick väl sådär kan man säga. Jag kunde inte ens refreängen. Kunde en och annan rörelse lite här och var. Men kunde jag hela dansen? Icke! Träffade vännerna J F och A för att öva lite. Det räckte med att de ställde sig i startpossition och jag kom genast ihåg hur den och resten av dansen var. Ett par gånger genom dansande och jag kom ihåg hela! Det visade bara att hur vi nött in den och den sitter!   Att jag sen inte satte den perfekt när vi danasade upp den är en helt annan sak.

Förövrigt så är mammas honung väldigt god.


Kommentarer
Postat av: Vännen J

Hej Frida!
Måste säga att det var underbart att dansa, det var fantastiskt roligt! Det måste vi göra om snart igen... Hoppas du haft en bra söndag...
Lycka till i veckan, många kramar Johanna

2007-11-25 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0