Blev lite senare än vad det var tänkt...

Hade tänkt dra mig hem tidigt från sponsormiddagen men komma hem 0020 är väl tidigt, relativt tidigt. Eller?

Idag har jag i alla fall gjort klart slutuppgiften, jättebra blev den verkligen inte men jag har  försökt göra mitt bästa av det. Försökt i alla fall. Lagom till att göra sig i ordning var den klar. Var den tvungen att vara klar, vare sig jag vill det eller inte, men jag ville det.

Sponsormiddagen för nytt kårhus var trevlig. Jag kunde fått en bättre bordsplacering med lite framförhållning, men det hade jag inte så då blev det som det blev. Personalchefen på ASSA är trevlig och såg till att sponsra nyttkårhus.nu med 1000kr (den andra halvan av tavelpriset gick till konstnären om jag förstod det hela rätt). Bra gjort! Tavelaukionen var lite lam, varje tavla hade ju "sina" köpare, så det kanske inte var så konstigt. Riktigt fina är dem i alla fall! (Jag målar inte så bra, bara så att ni vet!) Vill ni titta på tavlorna, köpa dem (rekomenderas) eller se till att någon annan köper dem, så titta på hemsidan under galleri.

Eftermiddagen och konstauktionen fortsatte mingelt och pratet inne på puben på kåren. Men insåg att jag var tvungen att dra mig hem om jag inte ska vända på dygnet helt. (Mamma, du kan vara lugn, jag gick inte hem själv, så det var ingen risk för överfall!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0