Bröllop

I Lördags var dagen B. Bröllopsdagen. Kan inte fatta att jag är så stor så att mina vänner, i min ålder, börjar gifta sig nu. I Lördags var jag på E&Ss bröllop. Hon var fantastiskt vacker, en klockad klänning som passade henne perfekt. En håruppsättning som inte tog för mycket uppmärksamhet och en lite fin brudbukett i samma champangevita blommor som klänning, och liljekonvaljer. Han, stiligare än alltid.

image68


Jag vaknade på morgonen och var nervös. Om jag var nervös då, hur nervös var inte bruden då? Glad var jag i alla fall över vädret. De hade bett bra för det! Perfekt kan man säga att det var. Bröllopsfesten hölls i FH, där det bjöds på Indisk mat och tårtbuffé. Från första stund till sista stund, så sent så att allt inte ens fick plats i programmet varvades tal efter tal med ett och annat spex.

Jag ser nu framemot nästa.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå! Du infogar bilden i liten storlek, men låter liksom den blå ramen (länken) kring kortet vara kvar, då gå den att klicka på! Allt bra annars? Kram Karin

2007-06-08 @ 10:25:35
URL: http://kejkej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0