... mot doften av nyskurade golv ...

Inspirerad.
Jag blir inspirerad när bloggare kan visa sitt vardagsliv, men ändå vara proffesionella. Det önskar jag att jag kunde vara med. Att på något sätt hålla en distans, integritet. I bloggen, i arbetslivet.
UnderbaraClara beskrev härom dagen, kanske var det veckan, om hur underbart det är att vakna på lördagmorgon och känna doften av nyskruade golv och rena lakan. Det är det jag arbetar mot denna fredagkväll. Och en tom diskbänk.
För övrigt har jag insett att det är väldigt nära nu. Snart är MissWar inte längre Miss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du måste blogga om bröllopet, vill ju se bilder på brudparet!!! :)



Kram

2010-11-16 @ 21:02:31
URL: http://fridabergh.blogg.se/
Postat av: Misswar

Men, du finns inte i min RSS-läsare, konstigt, för jag har bestämt för mig att du gjort det en gång ...



Det kommer ett inlägg med bilder! Jag lovar, men än äger jag inga bilder själv, eftersom jag inte hade kameran med mig...

2010-11-17 @ 14:11:55
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0