Dagen då jag glömde allt.

Igår satt jag och funderade. Jag visste att det var något speciellt jag skulle göra idag. Men kom liksom inte på det.
Då säger någon av någon anledning någonting om mina glasögon. Då kom jag på det, jag ska till min optiker och prova ut nya linser. Jag har väldiga problem att hitta en bra lins till mitt vänsteröga. Högeröga är bra, det passar in i ramen. Men vänsterögat gör lite som det vill.

Jag hade också glömt att jag hade möte med cheferna i morse. Men fick en fin liten påminnelse precis innan vi skulle börja så det var inga problem.

Jag hade glömt höra av mig till A, om var vi skulle träffas.  Jag fick en fin påminnelse om att jag måste fixa löpen idag.

För övrigt ska jag till Ikea ikväll och köpa klisterband så vi kan stryka upp klänningen, för nu är skorna köpta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0