Intresanta iaktagelser.

När jag bodde i E. kunde röda dagar, lördagar och andra konstiga, ej vardagar vara min bästa pluggdagar.
Idag är det klämdag och jag sitter i skolan och är ganska nöjd med det, samtidigt som jag inte är det. Hade velat vara hemma och vara ledig, men samtidigt nöjd med att jag tog tag i det idag istället för att behöva göra det på söndagkväll.

Det märkstydligt på Ekonomuikum att det är klämdag. Hörsalarna står tomma och öde, det rör sig bara folk kring biblioteket även om det med är halvtomt.

Intressant iaktagelse.

I går var vi till S och J och grillade tillsammas med Js familj. De bor i ett hus som jag hela mitt liv sett, passerat på väg till och från Ö. Igår besökte jag det, för en månad sen hade jag aldrig kunnat tro det.

Intressant att se hur livet rullar framåt.

För varje dag som går funderar jag på vad jag kan, egentligen. Känns vissa dagar som jag inte kan någonting. Andra dagar förstår jag hur mycket kunskap jag faktiskt besitter.

Mitt intressse är tydligt olikt andras intressen.

För övrigt vill jag få en ny dator. Bara vakna en morgon och den står där, snygg, välfungerande för vad jag behöver den till. Imorgon blir det teater.

Ingen fråga idag. Hitta på en själv. Om du vill.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi vet vad du gjorde i helgen. Din syster hittade ett spår. I frysen.

2010-05-14 @ 12:09:52
Postat av: Misswar

Haha!

Nu vet jag vad ni hittade, men det var inte från i helgen... måste ha legat där länge...

2010-05-15 @ 23:22:13
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0