Snart låter jag som en tant

Hjälp, redan fredag. Den här veckan har varit betydlt lungare än tidigare tre veckor. Jag tycker att tiden går så fort. det var ju nyss januari. Snart låter jag väl som ena tant.

Igår startade en ny kurs, med nu lärare. Den ena av dem har jag haft förr, den andre bara hört talas om att hon finns. Hon finns, hon verkar trevlig, och hon höll en av de hittillsbästa föreläsningarna. Om man bortser från vissa gästföreläsare.

Plus i kanten för att föreläsningen väl uppbyggd. Hon talade bra. Det är klasskillnad mot tidigare lärare. Att det här dessutom är en kurs som handlar om organisation och kommunikation gör ju det hela inte sämre.

Idag ska jag till nyöpnade Media Market här i Uppsala, men inte för att handla, utan för att köra kundvagnar.
För att vara helt ärlig så undrar jag vad MM har för planerar, som inte tagit med i beräkningen att det behövs folk på parkeringen när man premiäröppnar. Utan hyr in personal i sista minuten. De borde ju ha vetat i flera månader, om inte år, att de skulle öppna just igår.

Vad funderar du på en dag som denna?

För övrigt är morgonpromenaderna lite trevligare numera.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh vad mysigt med morgonpromenader, det saknar jag verkligen men hinner knappt med det längre eftersom jag börjar jobba så tidigt :/

2010-03-26 @ 10:21:30
URL: http://madeleinehademalm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Pelé och jag ska också ut på promenad. Ingen morgonpromenad men ändock en promenad.

2010-03-26 @ 11:55:45
Postat av: Misswar - herslef

Madde:

Med vovve blir det alltid morgonpromenader.

Oftast är det jag som går dem. Men just imorgon hoppas jag på H.



Mamma: Härligt. I. varit här idag, men jag var inte hemma. C. kommer väl om en timme eller så.

2010-03-26 @ 22:42:23
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Fröken F

Jag älskar dina stavfel. Bästa! :)

2010-03-28 @ 21:48:52
Postat av: Misswar - herslef

F:



Det är en del av min personlighet. Lite oregelbunden sådär.



2010-03-29 @ 13:02:10
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Misswar - herslef

F:



Det är en del av min personlighet. Lite oregelbunden sådär.



2010-03-29 @ 13:02:11
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0