Redan nervös

Jag är redan nervös.
Nervös för att jag ska besikta bilen i morgon.
Varför vet jag inte.
Det är bara det att jag ska göra något som jag aldrig gjort förrut.
Men helt plötsligt är det bara jag som har möjlighet. H jobbar. Jag går inte i skolan så tidigt och hunden kan inte köra bil. Alltså är det jag.

Jag är inte heller nervös för att den inte ska gå igenom. Jag är bara nervös för att jag ska gör det. Något nytt.

Ungefär som att åka tåg med H till Gbg. Det har jag inte heller gjort förrut. Jag har varit i Ggb tre gånger de senaste tre åren.  Detta blir min fjärde gång gång på tre år. Tre gånger i mars och en gång på sommaren.

Se här:

Mars 2007 Kungshamn
Mars 2008 Öckerö

Semsester Öckerö 2008 bloggade jag tydligen inte om.

Mars 2010 Öckerö - kommer jag att blogga om.

För övrigt har jag haft rast en timme idag, och pluggat en halv. Nu ändrar vi på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0